Sunday, June 21, 2009

Update一下..

上个星期天和友人到lakeside fishing village钓虾,结果虾没钓上几只,反而看到别人钓上一尾大鱼!
钓上大鱼的Uncle有够“吊”,我们拍照时对我们说:“尽量拍啦,没多少人可以钓上的...”
Uncle言下之意就是映射我们钓不上吧?哼,下次要你好看~~
至少3KG以上,下次一定要钓到此类型大家伙!!~
这个星期四和友人到Suntec City K-Box唱歌,有位朋友长得和Gary--曹格有几分像似,结果女生看到他就少见多怪般尖叫..OMG~
侧面还满像Gary的,可是歌声就...'=_=''',还okay啦~~=p
最近天气反复无常,当然需要备药应对~~
尤其像我们这种人在异乡的打工一族,当然需要喝凉茶
让身体清熱解毒
本人极力推荐"單眼佬涼茶"-- 主治四時感冒 , 傷風鼻塞 , 感暑伏熱 , 頭刺身熱....一杯搞掂!^_^

12 comments:

外星人 said...

"單眼佬涼茶"-- 主治四時感冒 , 傷風鼻塞 , 感暑伏熱 , 頭刺身熱....一杯搞掂\

講到甘勁。你摞左幾多廣告費阿,阿生?

那個根本就是曹格咯。別再隱瞞了。:P

~Kelvin~ said...

廣告費?好少咋,年中收过亿咯~~
乜野啊,话晒"單眼佬涼茶"我由细饮到大,真系有效噶!睇我甘醒就知道掂啦!

如果他系曹格?甘我未就系吴尊!?..其实当我上厕所,临转身远睇时应该会有几分相似。。=p~




*p.s*。。地球好危险啊,你快点返去火星啦!~~

剛認識一位地球人的外星人 said...

醒?‘豬二醒’ 咋係米阿?
哈哈~

吳尊定蜈蚣阿?米以爲我吳識拼音先好窩,地球人!!

我來這裡度假的。。有空來我星球坐坐阿。。 ~

飛 ~ ~ ~

~Kelvin~ said...

你来度假?晤好假假意侵略地球喔~妈妈话外星人信晤过噶。。。

sorry,暂时地球人没能够将人类送上火星,睇怕到我卖咸鸭蛋时都未能温你。。>_<~

*p.s*。。一场来到新加坡,如果得闲去东海岸公园走下,个度点海鲜同风景都几正下!包你吃过返曾味~~

ぅ-ぃん俽 said...

"單眼佬涼茶"?系咪真系可以清热解毒噶?整D来试下吖。
呢个就系你之前所讲既,果个好似曹格既朋友吖?侧面真系几似哦。。D女仔见到都大“哎”?o(∩_∩)o...哈哈 ,我都想见识下喔。
外星人来到地球哦。真系难得既机会。我哋来做个朋友,得闲带我去你星球玩下啦。^o^

中意食咸蛋的外星人 said...

你要既話,我送你一程咯。我下個月返歸啦,你要跟埋我嗎?

返曾味 。好似好好味 :D

yee? . . 你幾時會賣咸鴨蛋阿?我最中意食拉~
等我都買D番去种下先。。 ~

~Kelvin~ said...

契妹,迟点等我入货送番盒比你~~
小心呢点所谓噶外星人,好多都系点“金鱼佬”假扮噶,目的就系想骗取好似你同我甘善良&天真噶人。。

没办法,新加坡温吃艰难,要打多份part time先之得,米走去卖咸鸭蛋咯~~
亲爱的外星人,你下个月返火星?你返时记得温我,等我送番两粒“超大”咸鸭蛋比你,等你有点手信带返去嘛。。。

其实地球晤系好欢迎外星人啊,希望你返去之后就晤好再来搞搞震。。好行尖晤送~

~永别~

比溫泉凍少少,油鍋的油滾dd,無論怎樣都不得不滾的可憐外星人 said...

ぅ-ぃん俽 said... ! 好高興認識你啊!
무 며후! 宜しく !你好! Hello ! Bonjour !
ㄋ一ˇㄏㄠˇ ! 歡迎隨時 陪我回去暢遊宇宙阿~~

至於那個不解風情,扮曬純情的鴨蛋先生,雖然嘔是非常不悅你的那種大掃除 般除塵 語氣。
不過,看在有鴨蛋食的份上,算啦。

等我sms巴,儸佐你既鴨蛋,我自會‘滾蛋’ok !


☺☻♪♫ E.T phone home ~

~Kelvin~ said...

听闻你地火星上点石头系钻石来喔。。

不如比番两粒我,我用双倍--四粒鸭蛋同你换,okay?!

哇,甘in啊,甘快就识得sms?!外星人之中你都算系几醒目个位。。so,等你sms咯~

ぅ-ぃん俽 said...

好似鸭蛋唔系种出来噶啵外星人。系“喔”出来的。哗。。原来系“金鱼佬”假扮的?我哋不捞都咁清纯。你来呃饮呃食既,算点啊?
虽然咸蛋唔贵,但系好珍贵吖,依加地球食物紧缺,唔可以比外星人抢走我哋既宝贝哦。啦啦啦啦~~~~~ 外星人,你最好就唔好再来我哋美丽的家了,唔系既话咪话我对你唔客气吖。

~Kelvin~ said...

哇。。晤好甘激动~~=p

2009 火星撞地球 said...

种,是我那兒的火星文啊。。

如 你們的燉蛋,我們管他叫 ‘混蛋’
你們的蒸蛋,我們叫 ‘搗蛋’
你們的煎蛋,我們叫 ‘笨蛋’ etc. .

鹹蛋先生,點我的名,去我傢坐坐吧,
有份 ‘密函’ 給你啊。。

告辭各位!有緣再見!

'閃 ~ ~'